Tijd voor een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Roos - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Roos - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuw avontuur!

Blijf op de hoogte en volg Roos

07 Februari 2014 | Nederland, Rotterdam

Lieve vrienden & familie!

Hier is die dan, mijn eerste reisverslag(je)! Na een dag bikkelen zijn de koffers gepakt, de beentjes geschoren, de nageltjes gelakt en ben ik eindelijk klaar om te gaan.
Broeder, zuster, pa en moe zullen mij in de vroege uurtjes uitzwaaien en ik zal naar jullie allen zwaaien vanuit mijn stoeltje in die grote blauwe vogel (tante Tine je weet het he, als die boven Kamerik komt schudt die met zn kontje!).


Nu ga ik nog even lekker genieten van mijn laatste avondje thuis met alle gemakken die daarbij horen! Het volgende reisverslag zal ik schrijven vanuit mijn mooie huisje aan het strand!

Heel veel liefs, knuffels en kusjes

P.s meiden; ik kan niet wachten om in jullie boekje te lezen! Ik ben bijna bang voor de dingen die ik ga tegen komen hahahah.

  • 07 Februari 2014 - 20:53

    Elsbeth:

    Rooooosje, heeuuul veel plezier ! Ben benieuwd naar je verhalen en je foto's :).
    Geniet van je droom die eindelijk uit gaat komen ♡♡♡

  • 07 Februari 2014 - 21:04

    Nicoline:

    Goeie reis, veel (leer)plezier, geniet en kom heelhuids terug. X

  • 07 Februari 2014 - 21:59

    Stefan Frerichs:

    Roosjeeeee! Heel veel plezier xxx

  • 07 Februari 2014 - 22:45

    TaneTine:

    Kamerik is morgen paraat om grote blauw-witte kontjesschuddende vogels te spotten. Goede reis xxxxxx

  • 08 Februari 2014 - 09:09

    Mireille Van Der Niet :

    Hoi Roos, heel veel plezier en geniet er van we gaan je volgen!

  • 08 Februari 2014 - 09:58

    Anne-Marie:

    Heeel veel plezier Roos, geniet ervan! Ben jaloers haha, stuur maar een beetje zon hierheen;)
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Roos

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 5857

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 31 December 2014

Stage op Curacaoooo

Landen bezocht: